28 Eylül 2016 Çarşamba

Durum Bildirimi.....

Selamlarrrr :D

Ben geldim sayın okuyucu. Biliyorum biliyorum bayağı bir zaman geçti yeni yazı girmeyeli ama döndüm hehe

Öncelikle kötü birkaç bir şey oldu psikolojik olarak çok yıprandım yıprandık ama Elhamdülillah geçti artık.

İnsan bazı şeyler başına gelmedikçe sanki kendisi bütün kötü şeylerden izole edilmiş gibi yaşıyor. Sanki bu dünyaya sırf başkaları için üzülmek hayıflanmak için gelmiş gibi davranıyor öyle kabulleniyor yada her neyse işte.

Neyse geçti çok şükür. Tabi güzel şeylerde olmadı değil. Şimdi nasıl anlatsam.

Mesela çok zengin birini düşünün o kişi zenginlik ve safahat içinde yaşamaya öyle alışmış ki gün gelip de fakir olabileceğini hayal dahi etmiyor. Ama gün geliyor fakirleşiyor falan tabi daha sonra durumuna alışıyor ama başta bir afallıyor.

Benimde durumum benzer yani zenginken fakirleşmedim ki bunun güzel bir tarafı da yok pek tabi :D

Ailemin belli katı kuralları vardı bazı konularda hele babam eğer bir şeyi kati suretle istemiyorsa mümkün değil affedersiniz kıçımı yırtsam kararını olumlu yöne çeviremem.

Öyle bir konu vardı aramızda ve adam hiç ısrar cümleleri kurmadan istediğim şeye izin verdi :) Tabi bir olay yaşadık maaile ve bunun beni nasıl etkilediğini gördü sanırım. Sonuç olarak hayatta o işe kalkışmama izin vermezler falan deyip yaşayıp giderken şuan o çok istediğim şey oldu Elhamdülillah :)

Öyle işte bakalım İnşAllah muvaffak olabilirim :)


6 yorum:

  1. Şükür kavuşturana komşumcum hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
  2. Cok sukur gercekten komsum hos bulduk :)))

    YanıtlaSil
  3. İnşallah hakkınızda hayırlı olur. Bir şeyi çok isteyince olmazları olduran devreye giriyor işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cumlemizin komsum. Aynen ne buyuksun ya Rab Elhamdulillah :)

      Sil
  4. Umarim baska kötü gunlerin olmaz. :D

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma