2 Haziran 2014 Pazartesi

D.S.K. NEDİR NE DEĞİLDİR? (HE BAŞLIK ÇAKMA :P)

-Sonbahar favori mevsimim.

-Sütlü tatlılara aşığım <3

-İplenmediğim yerde konuşmam o ortamda da bir daha bulunmam.

-Sorunlarımla hemen yüzleşemem. Kaçabildiğim kadar kaçarım bazen bir şekilde hallolur bazen de el mahkum yüzleşirim.

-Kova burcuyum bütün özelliklerini taşıyorum  burcumu  seviyore. <3

-Kitap okumayı severim. Her türlü kitabı okurum.

-Kore dizi ve filmlerini seviyorum anime ve mangada vazgeçilmezim (Önerilere açığım)

-Koyu olmasa da Türkan Şoray hayranıyım filmleri de vazgeçilmezim.

-Akrostiş şiire merakım var. Ayrıca hikaye yazmayı da severim denemelerimde oldu yalnız henüz birisinin bile sonunu getiremedim :P

-Usui Takumi'ye hastayım hatta onu çizen abladan robotunu isticem asfsdf

-Sayılarla, tarihlerle, aylarla, günlerle aram yoktur kendi cep numaramı bile zar zor ezberledim :/ Ama gel gelelim bir insanın adını, yüzünü kolay kolay unutmam şu zaman ne olduydu diye soran birini rahatlıkla cevaplayabilirim. Bir nevi gereksiz bilgiler ansiklopedisiyim :/

-Bir insanı teselli edemem. Basit bir olayda yada ölüm gibi daha ağır bir olayda kelimeleri doğru seçemem. Mutlaka patavatsızlık yapar destek olacakken köstek olurum bu yüzden pek konuşmam o tür durumlarda.  :S

-Her yerde uyurum (Bu konuyla ilgili anılarım var üstelik tam rezillik pöff)

-Maymun iştahlıyım hala bi faydasını görmedim assdsff

-Rezillik demişken her yerde her durumda itinayla rezil olunur adfdgf

-Şu hayatta en en en nefret ettiğim izlediğim ve izlemediğim  bütün korku filmleri çok korkuyorum ya üstelik 343231 yıl etkisinde kalıyorum :(

-Asosyal kelimesi her ne kadar antipatik gelsede asosyal olmayı seviyorum sanırım :D

-Ayran gönüllüyüm  yalnız kim woo bini bulduktan sonra eşine ve çocuklarına bağlı ev kadını oldum resmen :DD

-Temizlikten nefret ederim. Ayrıca aradığımı bulamamaktan da nefret ediyorum her ne kadar şikayet etsemde ben kronik bir dağınığım :DD

-Sevmediğim insanın yüzüne gülmem ayrıca o kişiye karşı çok acımasız olabilirim.

-Bir insandan helede sevdiğim bir insandan çok zor soğurum.

-Soğuyunca tam soğurum sittin sene ısınmam.

-Aptal yerine konmaktan çocukmuşum gibi muamele görmekten ifrit olurum ama ne yazık ki çocukça hareketlerimi de yaparım :P

-Psikolojik filmler candır gerisi heyecandır adgdad çok severim :D

-İyi bir gözlemciyim. Bir insanın karakterini en ince ayrıntısına kadar olmasa da hemen çözerim.

-Çok sakarım eğer bir ölçüsü daha doğrusu bir sınırı varsa bence ben o sınırın çok ötesindeyim :D

Öyle işte belki sonra aklıma gelen olursa eklerim :P

12 yorum:

  1. haticem babanın adı mümtaz mı merak ettim :D
    bu arada bir akrostiş beklerim haberin ola :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu başka bir sitede de Murtaza mı diyen olduydu :DD

      Kuzu benden çıkmaz anca ilkokul düzeyinde yazık olur o güzel adına :DD

      Sil
    2. ah canım yanıtını yeni gördüm :D
      mümtaz seçkin dmek de o yüzen sordum :D
      çıktı çıktı hem ne güzel manidar çıktıı :Deline sağlık :)

      Sil
    3. :DD yok Mümtaz değil ama :)

      Beğendiğine sevindim bacım İnşAllah neşeli bir şeylerde çıkar :D

      Sil
  2. Usui Takumi erkekim benim ya :D yazdığın her şey bu kadar mı benimle benzer olur ben de Kova burcuyum ben de yansıtıyorum herşeyi,Kore,anime,manga,korku filmi,kötü anlarda cümle toparlayamama,sevmediğim insana iyi davranamamak,soğuduğum zaman asla ısınamamak hepsi aynı valla çoook sevdim seni Hatice :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok mutlu ettin beni bu güzel samimi yorumunla Mervecim valla kayıp kardeşimi bulmuşum gibi hissettim :DD

      İnşAllah daha bol bol konuşur ve güzel bir dostluğun temellerini atarız :D Çok mutlu oldum yorumunla <3 (Şuan sevgi seli yaşıyorum ama bünyeme ağır geldiği için gösteremiyorum. Bakraç burcunun odunluğu tutuyor hemen :DD)

      Sil
    2. Bakraç burcu yaratıcıymış :D :D tabi ki bol bol konuşup arkadaşlığımızın temellerini atacağız ancak yapsana şöyle güzel konulu bir mim bana paslasanaaa :D

      Sil
    3. Valla mim düşünmüyor değilim ama aklıma bir şey gelmiyor aklında varsa sen başlat bana pasla :DD zaten mim olsa da yapsam diye bakıyorum :)))

      Sil
  3. İletişim sayfan yok galiba? İletişim sayfan olsa Türkan Şoray bölümü güzel olmuş ama orjinali çok büyük(3,05mb) ama burada görüntüsü çok küçük. Aynı resmin ayarlarını (Format: GIF Dimensions: 149w x 103h Size: 221,2K Settings: Perceptual, 128 Colors, No Dither, 40 frames, Transparency on, No Transparency Dither, Non-Interlaced, 0% Web Snap ) ya getirirsen 221kb a iniyor bana kalırsa yine yüksek ama madem göstereceğin boyuta ayarla ki tasarruf et. diyecektim.

    Ayrıca bence Seçkin'dir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla gif konusunda çok yeniyim. Açıkçası yazdıklarından pek bir şey anlamadım :) hem silmişim fotoğrafları buraya eklediğimle yapabilir miyim?

      Ne Seçkin'dir?

      Sil
    2. Babanın ismi Seçkin'dir.

      Buradan da silmişsin anlaşılan. Eğer google fotoğraflar da duruyorsa hala yapabilirsin. Bildiğin google sayfasından Fotoğraflar a tıkla sonra tüm fotoğraflara tıkla büyük ihitmal orada bulursun. Sonra kaydet bilgisayarına resmi photoshop la aç sonra resim boyutları kısmından boyutu 149w x 103h a ayarla ki bu boyutlar geçen sefer blogda görünen boyutlar olduğu için söylüyorum yoksa boyut tercihi sana kalmış sonra web için kaydet kısmından gif formatını seç. Eğer ölçüleri gösterdiğin gibi tutarsan ciddi bir yer tasarrufu edersin.

      Sil
    3. Ben o fotoğrafları filmden aldım fotoğraf bulmak zor değil yani :D Aslında yukarıda duruyordu sonra ben aşağılara kaydedince küçüldü zaten aşağıdaki yer küçüktü bir de sığacak kadar küçült butonunu işaretleyince daha küçükmüş gibi oldu :)

      Bu arada babamın adı Seçkin değil :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma